TABAGÓN EN FESTAS (DÍAS 29, 30 E 31)

EN PROBAS

EN PROBAS

24 may. 2012

PRESENTOUSE O CAMPUS DE VERANO DA FUNDACIÓN CELTA DE VIGO. O ROSAL 2012



O mércores 23 de maio tivo lugar no Salón de Plenos do Concello do Rosal a presentación do "XVI Campus de Verano Fundación Celta de Vigo 2012" que por segundo ano consecutivo se celebrará tamén na nosa vila, en concreto, no Estadio Municipal da Mata, dende o 16 ao 21 de xullo.


Deu a benvida o alcalde, Jesús Mª Fernández Portela, acompañándoo no acto, a tenente de alcalde, Mª Carmen Alonso e o concelleiro de Deportes, Pablo Flores Díaz.

Representando ao club U.D. Ribera estivo o seu secretario, Manuel Iglesias Dorado. Pola parte do Real Club Celta de Vigo achegáronse ata O Rosal, Míchel (coordinador deportivo) e José María Goicoa, director da Fundación Celta de Vigo.


En palabras de Chema Goicoa "quiero agradecer al Concello de O Rosal su colaboración e implicación en este proyecto. Los objetivos de este Campus son que los niños mejoren técnica y deportivamente y acercarles los valores del fútbol, el trabajo en equipo, la solidaridad. Les daremos charlas de valores, charlas de alimentación y fútbol, de cómo deben hidratarse, cómo deben comer, cuales son los alimentos recomendados para deportistas, en definitiva, cómo pueden mejorar su rendimiento a través de la alimentación".


Míchel, na súa intervención afirmou que "el año pasado tuvimos un trato espectacular en O Rosal, muy afables todos. Seguimos con los mismos objetivos: se pretende promover mediante este deporte la socialización, a partir del fútbol como excusa para pasarlo bien entre todos los niños y niñas de la Comarca. Que aprendan, que tengan conocimientos técnicos y tácticos y de deporte en general, que les ayude en su formación y disfruten del tiempo libre".


Lembrou Míchel que "el horario del Campus será de 10 a 14 horas, de lunes a sábado (del 16 al 21 de julio). Está diseñado para niños/as de entre 4 y 16 años, con monitores cualificados, con entrenadores incluso del Celta".

Aos rapaces inscritos se lles dará unha equipación reversible (pantalón, medias e camiseta). Nesta edición, ademais, se engade unha figura importante "pasará un ojeador del club para que un niño de este campus realice entrenamiento -con la edad que le corresponda- con el Celta". Destacou Míchel que "algunos incluso pasan a formar parte de las categorías inferiores del club".


Manuel Iglesias, en nome da U.D. Ribera, quixo tamén "agradecer la colaboración del Ayuntamiento y del Celta, por medio de su Fundación. Nuestro deseo es que los niños se diviertan, que hagan deporte y que se lo pasen lo mejor posible".

A folla de inscrición para participar neste Campus pódese recoller na Casa do Concello ou ben nas instalacións do propio Campo da Mata. Para máis información: 902 104 404 ou ben na web da Fundación.

0 comentarios:

Publicar un comentario