TABAGÓN EN FESTAS (DÍAS 29, 30 E 31)

EN PROBAS

EN PROBAS

17 nov 2009

Actuación do grupo de teatro Agarimo e lectura dun manifesto contra a violencia de xénero

O domingo 15 de novembro tivo lugar no Auditorio Municipal a actuación do grupo de teatro Agarimo de Vigo, baixo a dirección de Alejandra Abreu, que presentou “O enfermo imaxinario” de Molière. Antes desta representación teatral a concelleira de Servizos Sociais e Muller, Mª Carmen Alonso Alonso leu un manifesto aproveitando a proximidade do Día Internacional contra a Violencia de Xénero, que transcribimos literalmente:
¡Boas tardes e grazas a todas e todos por vir! Hoxe queremos adiantarnos un pouquiño e facer referencia a unha data especial que está moi próxima. O día 25 de novembro, Día en contra da violencia de xénero, que tanta dor produce na nosa sociedade. Vou pór a miña voz á letra dun cantante que sempre avogou pola igualdade e a xustiza nas súas letras. A canción titúlase “El Club de las mujeres muertas”, escrita por Víctor Manuel, que resume dun xeito especial a nosa inquietude neste tema (dende Noticias O Rosal vos deixamos o vídeo musical e nos sumamos á repulsa contra esta lacra social e actitudes tan cobardes):
A las que se rebelan, no se callan. Las humildes y las mansas. Las que imaginan cosas imposibles, el derecho a ser felices. A las que viven solas, pisoteadas, las que ya no esperan nada. A las desamparadas olvidadas, las que caen y se levantan. Cuántas vidas humilladas, cuántas lágrimas calladas lo más triste es la tristeza en el club de las mujeres muertas A veces porque miran, porque callan, porque piensan, se delatan. A veces porque cuentan, porque lloran, o porque no entienden nada. Hay quien perdona todo a quien las mata, por un beso, una mirada. Hay quien lo espera todo, de quien ama, y no pierde la esperanza. Cuántas vidas humilladas, cuántas lágrimas calladas lo más triste es la tristeza en el club de las mujeres muertas. Quemadas, arrastradas por los pelos, torturadas, devastadas, violadas legalmente, apuñaladas, algún juez las mira y pasa. Dicen que tienen celos y se nublan, que no saben lo que hicieron y cuando beben dicen, no ser ellos, yo soy yo más este infierno. Cuántas vidas humilladas, cuántas lágrimas calladas lo más triste es la tristeza en el club de las mujeres muertas. Despois destas emotivas palabras procedeuse á representación da obra que resultou ser un auténtico éxito.
Ao final do acto e como colofón, a concelleira de Muller, na compaña de Charo Tabales Perozo, concelleira de Cultura, entregaron aos actores e actrices unha rosa, así como un ramo de flores á súa directora, Alejandra Abreu. A este evento sociocultural tamén asistiron –entre outros- o alcalde Jesús María e a concelleira de Educación, Mabel Franco.

4 comentarios:

  1. Letra dura y reivindicativa, como la mayoría de V.M. Bien dicho lo de "los hombres maltratados son como los ovnis, dicen que existen pero yo no los he visto". Mi solidaridad con las mujeres maltratadas

    ResponderEliminar
  2. Me consta que tengo un caso muy cercano a mi círculo de amistades de violencia de género. La chica en cuestión tiene miedo a denunciar y eso... lo de siempre, que voy a cambiar, dame otra oportunidad, no volverá a pasar y blablablalbalbla ¿será que hay miedo en la "Justicia"?

    ResponderEliminar
  3. O problema non é da xustiza o problema é de cada un de nós..... moitas veces do noso silencio e inacción. Non á violencia...... que pare ¡XA!

    ResponderEliminar
  4. la justicia en españa no existe sino verias tu como a nadie se le ocurria hacer cosa destas

    ResponderEliminar