TABAGÓN EN FESTAS (DÍAS 29, 30 E 31)

EN PROBAS

EN PROBAS

24 ene 2014

O ROSAL DARÁ O SEU ÚLTIMO ADEUS A RUBÉN RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ



O mozo rosaleiro Rubén Rodríguez Rodríguez, coñecido popularmente por "O Trintiña" ou "O Trinta" faleceu onte, xoves 23 de xaneiro, vítima dun accidente de camión mentras traballaba, en Mondariz.

Mañá, sábado 25 de xaneiro, ás 10:30 horas, celebrarase o funeral polo seu eterno descanso na igrexa parroquial de Santa Mariña.

Dende Noticias O Rosal, o noso máis sentido pésame aos seus familiares e amigos. Unha forte aperta.

Este é o pequeno comunicado que se pode ler no blog do Bodegón-Tapería Os Seixiños. O Bar do Trinta

"Ha pasado un día y en verdad aún no lo podemos ni lo queremos creer. Ayer, jueves 23 de enero, con dolor en el alma, recibíamos la triste noticia del fallecimiento de Rubén Rodríguez Rodríguez, el hermano mayor de los "Trintiña", en un accidente de camión en Mondariz.

En nombre de la familia del Bodegón-Tapería Os Seixiños. O Bar do Trinta, queremos daros de corazón las gracias a todos y todas por las muestras de cariño recibidas. 

Si nos queréis acompañar, os comunicamos que el funeral por Rubén será mañana, sábado 25 de enero, a las 10:30 horas en la iglesia parroquial de Santa Marina de O Rosal, coincidiendo -lo que es la vida, el destino o como se le quiera llamar- con la misa de aniversario por el eterno descanso de su recordado abuelo, Manuel Rodríguez Martínez.


¡¡Siempre estarás en nuestros corazones. Nunca te olvidaremos. Descansa en paz, Rubén!!"

1 comentario: