TABAGÓN EN FESTAS (DÍAS 29, 30 E 31)

EN PROBAS

EN PROBAS

15 abr. 2013

O MECALIA ATLÉTICO NOVÁS XOGA ESTE SÁBADO O ÚLTIMO PARTIDO NO ROSAL COA FASE DE ASCENSO NA MENTE




Segundo se pode ler no perfil de facebook do Mecalia Atlético Novás, este sábado 20 de abril: "Último partido en casa de la temporada, y últimas oportunidades de apurar la clasificación para el sector.
Volveremos a jugar a las 19:30, esta vez ante el cuarto clasificado, con un punto menos que nosotros y que también cuenta con alguna opción de alcanzar la segunda plaza.
Tienen, por números, la mejor defensa de la liga, con 606 goles encajados, y con el mejor jugador de ella, el primera línea Víctor Álvarez, con una larga trayectoria en la liga ASOBAL. Es actualmente el segundo máximo goleador del balonmano nacional, con una media de 9 tantos por partido".

E engaden, a mércores 17 de maio: 
"DÍA DO SOCIO! Vamos a despedir polo grande o equipo nesta tempada que está a piques de rematar. Polo tanto cada socio poderá invitar os amigos que así desexe para encher o pavillón e apurar as opcións de clasificarnos para o sector de ascenso!

Este sábado dende as 19:30 enfróntanse no Rosal o terceiro e cuarto clasificado. O Novás chega ocupando a terceira posición con 34 puntos, un menos que o Solla&Cía e un máis co equipo xixonés do Grupo Covadonga que nos visita este fin de semana.

Así que, aínda que sexa moi complicado, vamos a confiar na nosa vitoria e nunha derrota do Construcións Solla&Cía, dándonos así dereito a xogar unha nova fase de ascenso e de regresar a división de Prata do balonmán español.

Recordade, último partido na casa e penúltimo da liga, o equipo rematará en Avilés a temporada regular.

¡NON FALTES, NECESITÁMOSTE!"

0 comentarios:

Publicar un comentario