TABAGÓN EN FESTAS (DÍAS 29, 30 E 31)

EN PROBAS

EN PROBAS

10 jun 2012

ESTE VENRES E SÁBADO, INAUGURACIÓN DO CENTRO SOCIAL FUSCALHO



Informa: A.C. A Velha na Horta

Desde a associaçom “A Velha na Horta”, e com a colaboraçom do coletivo “Ardentia”, queremos dar a conhecer um novo projeto comum definido na criaçom dum novo centro social na vila da Guarda, e que se abrirá como nome de “Fuscalho”.

Este projeto nasce da necessidade dum espaço físico no que poder realiçar as nossas atividades sem ter que depender de ningumha instituiçom.

Queremos fazer deste centro social um espaço de tod@s e para tod@s onde predomine o respeito mutuo entre coletivos e pessoas. Facilitar a autoorganizaçom, a relizaçom de atividades e fazer do centro um ponto onde poidam confluir todas aquelas pessoas que poidam ter uns objetivos comuns som alguns dos nossos objetivos primordiais.

Também partimos da necessidade de disponhivilizar um espaço comum para a classe trabalhadora, alvo de todos os ataques capitalistas nestes tempos, onde poida artelhar umha resposta organizada contra o sistema. Sem mais, animamos-vos a tod@s a participar ativamente neste projeto ea assistir a inauguraçom dos dias 15 e 16.


0 comentarios:

Publicar un comentario