Informa:
Alma María Pérez Aguiño |
Coordinadora Oficina Provincial de Comercio REDIC |
A Campaña de Dinamización Comercial "Merca na rúa" chega a O Rosal o luns 26 de novembro. Estará tamén en cinco concellos da nosa provincia.
Este é o cuarto ano que a Deputación de Pontevedra e a
Xunta de Galicia se unen para poñer en marcha “Merca na Rúa”, unha campaña de
dinamización comercial que desde o ano 2009 leva xa percorridas 20 vilas da
provincia de Pontevedra e repartidos 60.000€ en vales de compra entre 520
persoas agraciadas.
Trátase dunha
actividade dinamizadora do comercio que trata de actuar como revulsivo e
incentivar o consumo no comercio local. Xunto co programa formativo “Vende máis
Nadal” e as diferentes accións que se están desenvolvendo nos mercados
municipais co programa “Rías Baixas, Territorio Gastronómico”, o compromiso da
institución provincial e o seu apoio decidido ó binomio turismo - comercio como
sectores fundamentais na actividade económica das Rías Baixas
A campaña “Merca
na Rúa” busca principalmente fomentar as ventas e incentivar o consumo no comercio
local. Promocionar o comercio de proximidade, fomentar o asociacionismo, animar
as rúas comerciais das vilas e premiar a fidelidade dos clientes do pequeno
comercio.
Esta
iniciativa, enmárcase dentro das actuacións a desenvolver pola Deputación de
Pontevedra tralo compromiso acadado coa sinatura dun importante convenio de
colaboración coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia centrado en traballar
en prol do modelo comercial de Galicia, o comercio de proximidade.
“Merca na Rúa” estase desenvolvendo
en 5 vilas da nosa provincia. Terá unha duración de 2 semanas en cada unha e
repartirá 2.450€ en vales de compra para mercar no comercio local de cada unha
das 5 localidades.
Os obxectivos específicos desta campaña
son:
-
Animar
as rúas comerciais das vilas, dar a coñecer o comercio local e fomentar o
asociacionismo entre os comerciantes.
-
Incentivas
o consumo no comercio local.
-
Mellorar
a imaxe do espazo comercial e dos establecementos que o forman.
-
Potenciar
os centros das vilas como lugares de referencia para as compras. Dinamizalos xa
que o comercio da vida ás rúas.
Para
acadar estes obxectivos, levarase a cabo unha importante campaña publicitaria e
de difusión das actuacións de “Merca na Rúa” de xeito que teña a máxima
participación posible e os participantes sexan os máis posibles.
ANTECEDENTES
1ª edición. Ano 2009
Orzamento 55.000€
Concellos nos que se levou a
cabo: O Grove, Ponteareas, Gondomar, Pontecaldelas, A Estrada.
2ª edición. Ano 2010
Orzamento 125.000€
Concellos nos que se levou a
cabo:Forcarei, Cambados, Poio, Redondela, Valga, Porriño, Tui, Silleda, Cangas
do Morrazo e Caldas de Reis.
3ª edición. Ano 2011
Orzamento 60.000€
Concellos nos que se levará a
cabo:Cuntis, Ribadumia, Soutomaior, Nigrán e Vilagarcía de Arousa.
4ª edición. Ano 2012
Orzamento 50.000€
Concellos nos que se levará a
cabo: Meaño, Bueu, Illa de Arousa, O Rosal e Sanxenxo.
CONCELLO
|
DURACIÓN DA CAMPAÑA
|
SORTEO DOS VALES DE COMPRA
|
MEAÑO
|
12 ó 24 de novembro
|
-----------
|
BUEU
|
19 de novembro ó 1 de
decembro
|
1 de decembro
|
O
ROSAL
|
26 de novembro ó 8 de decembro
|
7 de decembro (20:00h)
|
ILLA
DE AROUSA
|
26 de novembro ó 7 de
decembro
|
8 de decembro
|
SANXENXO
|
3 ó 15 de decembro
|
15 de decembro
|
|
|
|
DINÁMICA DA ACTIVIDADE
A dinámica que
seguirá a campaña “Merca na Rúa” en cada unha das vilas nas que se desenvolva
será a seguinte:
-
Entre o luns e o
martes da primeira semana, uns promotores repartirán entre os comercios interesados en participar de cada
vila: cartelería e folletos publicitarios para informar e publicitar a
actividade.
-
Estes promotores
actuarán como dinamizadores da campaña “Merca na Rúa” durante as dúas semanas
de duración da mesma en cada localidade. Instalarase unha pequena carpa da
organización nun lugar céntrico de cada vila a modo de punto de información no
que haberá tamén material publicitario da campaña.
- Os consumidores que
queiran participar nos sorteos dos vales de compra deberán presentar aos
promotores dinamizadores ou na carpa da organización da campaña “Merca na Rúa”,
os tickets das compras realizadas nos pequenos comercios da localidade
correspondente entre as 10:00h do luns da 1ª semana e as 18:30h do sábado da 2ª
semana, e recibirán nese momento a metade dun boleto para participar no sorteo
dos vales de compra.
-
Os promotores da
campaña “Merca na Rúa” selarán aos consumidores o ticket presentado para que
non poida ser reutilizado xa que cada ticket dará dereito a un único boleto de
participación.
- A outra metade do
boleto será depositado polo promotor/a ou polo propio consumidor nas urnas
habilitadas a tal efecto na carpa da organización.
-
O sorteo dos vales de
compra se celebrará en cada localidade o sábado da 2ª semana.
- O sábado da 2ª semana
en cada una das 5 vilas, levarase a cabo o sorteo público dos vales de compra
por valor de 2.450€€ (20 vales de 100€ e 3 de 150€) que consistirá na
extracción dos boletos depositados ó longo das dúas semanas que durou a campaña
nas furnas habilitadas ó efecto.
- Durante a festa de
peche de campaña, desenvolveranse diferentes actividades lúdicas e de
entretemento dirixidas ós máis cativos.
0 comentarios:
Publicar un comentario